page_banner

Scelta di l'alimentazione per l'illuminazione d'emergenza

2 viste

Classificazione di l'alimentazione di l'illuminazione d'emergenza

L'alimentazione di l'illuminazione d'emergenza hè cambiata in modu d'emergenza quandu l'alimentazione di rete ùn furnisce più a luminosità minima necessaria per l'illuminazione normale, vale à dì, a caduta di tensione di l'alimentazione di l'illuminazione normale hè sottu à 60% di a tensione nominale.

L'alimentazione di l'illuminazione d'emergenza pò esse divisa in i seguenti tipi:

(1) Linee d'alimentazione da a reta di putenza chì hè effettivamente separata da u supply d'energia normale.

(2) Generatore diesel.

(3) Alimentazione di a batteria.

(4) Fornitura d'energia cumminata: vale à dì, da ogni modu di cumminazione di dui o trè alimentazione di sopra.

Quì fucalizza nantu à - Fornitura di batterie, chì hè ancu unu di l'ughjetti principali di u serviziuI prudutti Phenix

.L'alimentazione di a bateria pò esse classificata in trè tippi: batterie furnite da lampade, gruppi di batterie stabiliti in modu centralizatu, è gruppi di batterie stabiliti in modu centralizatu per zone.

L'alimentazione di a batteria installata in luminarie, per esempiu: Phenix Lighting Product Series Integrated led AC + Emergency Driver18450X, Classe 2 Output LED Driver d'emergenza18470X, Driver Linear LED Emergency18490Xè Cold-Pack LED Driver d'emergenza18430X.

Questu modu hà una alta affidabilità di alimentazione, una cunversione rapida di u putere, senza impattu nantu à i difetti di a linea, è un picculu impattu nantu à i danni di a bateria, è u svantaghju hè chì l'investimentu hè grande, a durata di l'illuminazione cuntinua hè limitata da a capacità di a bateria, è l'operazione. u costu di gestione è mantenimentu hè altu.Questu modu hè adattatu per a quantità di illuminazione d'emergenza hè chjuca in l'edificazioni chì ùn sò micca grandi è l'equipaggiu sò spargugliati.

Un fornimentu d'energia di a bateria centralizzata centralizata o partizionata hà i vantaghji di l'alta affidabilità di l'alimentazione, a cunversione rapida, menu investimentu, è una gestione è un mantenimentu più faciule ch'è l'alimentazione di a bateria integrata.

I disadvantages sò a necessità di un spaziu speciale per installà, una volta chì a putenza di a rete falla, l'area affettata hè grande, quandu a distanza di u putere di a rete hè longa, aumenterà a perdita di linea è hà bisognu di più cunsumu di rame, è a prutezzione di u focu di u focu. e linee deve esse cunsideratu ancu.

Questu modu hè adattatu per un gran numaru di illuminazione d'urgenza, luminarii più cuncentrati in grandi edifici.

Per quessa, in certi edifizii publichi impurtanti è edifizii sotterranei, qualchì volta hè necessariu di cumminà cù l'usu di varii tipi di alimentazione di illuminazione d'emergenza per esse più ecunomica è raghjone.

 2. MINI INVERTER PARALLELABLE

Determinazione di u tempu di transizione

U tempu di cunversione deve esse determinatu secondu u prughjettu attuale è e specificazioni pertinenti.

(1) U tempu di cunversione di l'illuminazione standby ùn deve esse più di 15s (secondi);

(2) U tempu di cunversione di l'illuminazione di evacuazione ùn deve esse più di 15s;

(3) U tempu di cunversione di l'illuminazione di sicurità ùn deve esse più di 0,5 s;

Determinazione di a durata di l'illuminazione

Ùn hè micca difficiule di vede chì u tempu di travagliu cuntinuu di l'illuminazione d'urgenza hè limitata da certi cundizioni da i bisogni di i tipi di alimentazione di l'illuminazione d'emergenza è u tempu di cunversione.

Hè generalmente stipulatu chì u tempu di travagliu cuntinuu di l'illuminazione di evacuazione ùn deve esse menu di 30 minuti, chì pò esse divisu in 6 gradi, cum'è 30, 60, 90, 120 è 180 minuti, secondu diverse esigenze.


Tempu di Postu: Nov-16-2022