page_banner

Cumu Phenix hà sceltu una batteria affidabile per i cunduttori d'emergenza?

2 viste

Prima, a batteria deve esse di marche internaziunali ben cunnisciute è hà certificatu UL.U fornitore deve avè almenu 5 anni di sperienza in u serviziu di i clienti di marca maiò nordamericani.U fornitore furnisce una licenza di cummerciale, una forma di autovalutazione (cumpresa a capacità di produzzione è di furnimentu), un accordu regulatori, un rapportu di prova, un documentu di qualificazione, un certificatu di produttu, etc., è dopu presenta i campioni per a valutazione di Phenix.

Per a cunferma di prova di i campioni di batterie,Phenix Lightinghà i so propri bisogni è metudi di prova.

In più di a cunferma di i parametri misurabili in quantu à e specificazioni di u produttu / rapportu di prova chì i dui lati cunfirmanu in anticipu, per esempiu: a tensione di a batteria, a capacità, a dimensione, u tempu di carica è di scaricamentu è watt à temperature bassu, normale è alta, ecc. hà realizatu 100 cicli di prova di invechje accelerata (carica è scarica) per 20 ghjorni di travagliu.Stu metudu furnisce una bona evidenza di a qualità di u fornitore di batterie è a putenziale affidabilità à longu andà.E utilizendu stu metudu, avemu realizatu i stessi testi à 0 ° C è 50 ° C, è a curva di degradazione à 50 ° C hè un megliu indicatore di a degradazione di a vita di a bateria.

U seguitu hè un esempiu di Phenix Lighting 100 cicli di prova di anziane accelerata per un pacchettu di batterie Li-ion:

Prima di inizià a prova di alta temperatura di 50 ℃: caricate a batteria finu à chì a batteria hè piena (24 ore)

  1. Misura a tensione di a batteria à piena carica "T0"cum'è zero minutu di scaricamentu.
  2. Scaricamentu cumpletu (a carica di scaricamentu deve esse basatu annantu à a carica più alta valutata).Misura è registrà a tensione di scaricamentu è u currente almenu ogni 5 minuti durante u prucessu di scaricamentu.
  3. Carica rapida cù 1C alta corrente per 55 minuti.
  4. Repetite u Passu #1 (100 ciculi in totale; ogni ciculu necessitanu ~ 3 ore; 5 ciculi per ghjornu x ~ 20 ghjorni = 100 ciculi).
  5. Comparare u rendiment di a bateria trà i primi cicli è i ciculi tardi.

U missaghju risultatu hè una "curva di invechjamentu accelerata" cum'è mostra quì sottu:

 企业微信截图_16693627257616

Note:

Tempu 1: Campione di batteria #1

Tempu 2: Campione di batteria #2

Criterium di determinazione: attenuazione di ogni mostra < 10%

L'attenuazione di u sample #1 hè: (120-113) /120=5.83%, chì hè menu di 10%, cusì ghjudicatu qualificatu.

L'attenuazione di a mostra #2 hè: (120-106) / 120 = 11,67%, chì hè più di 10%, cusì ghjudicatu micca qualificatu

In ogni casu, perchè a mostra #2 hà fiascatu, sta bateria di stu fornitore hè stata finalmente ghjudicata micca qualificata.

Stu metudu pò pruvà a prestazione è l'affidabilità di e batterie Li-ion in un periudu di tempu relativamente cortu.I testi mostranu differenze significative trà e prestazioni di e marche di punta è altre marche normali - ancu chì e so prestazioni iniziali parenu quasi listessi.

Infine, Phenix Lighting mantene a valutazione annuale di i fornitori di batterie per cunfirmà se a qualificazione hè mantenuta o micca.


Tempu di Postu: Nov-25-2022